Friday, March 27, 2009

MIDI


ni lah die kawan yang paling akrab n intim... die sorang saje yang paham pasal diri aku n seluruh sejarah hidup aku... kawan yang tak kire mase aku tengah senang dan susah... tapi aku x paham nape orang laen sanggup nak jauhkan kiteorang.... kate mereka, aku bela die, kate orang aku girlfriend die.... huahua.... sume tu fitnah saje..... dan yang buat aku x tahan bila orang kate die aku punye sex toy!!!! yes... my psysical appearane yang wat orang buat citer macam2 kat kiteorang... tapi demi allah... x penah lagi kiteorantg wat bende2 yang dilaknat tuhan.... kite kenal tahun 2005 tapi tahun 2008 orang2 mulut longkang telah berjaye buat kiteorang putus kawan... tapi alahmdulillah... berkat keikhlasan n kejujuran kiteorang dalam berkawan, tuhan jumpekan balik kite... aku bersyukur sebab semua perkara sudah terungkai..... semua statement2 yang orang2 mulut longkang tu buat semuanya sebab jeles.... skunk ni kiteorang dah jadi rapat semula.... dan die dah ade pon girlfriend... aku gembira..... banyak sangat sejarah kiteorang dah bikin.... otak orang giler kan.... sume bende nak buat.... tapi skunk ni aku sudah tidak busan lagi sebab midi ade je ngan aku bila ada masalah.... bunyi cam gay cuople kan... tapi hakikatnya, dialah kawan sejati dunia akhirat....

No comments:

Post a Comment