Wednesday, March 4, 2009

LRT....LRT.....LRT

semalam adalah hari yang paling mneyakitkan hati saye...... Hujan lebat sangat..... LRT sangkut.... Ok lagi.... tapi nak dekat 3 jam tunggu..... saye amik tren nak lik bangsar dari klcc.... nasib baek klcc dekat... le la window shopping... tapi semalam dah 2 kali tawaf klcc 2..... dah leh dapat haji mabrur dah... tren x jalan2 gak..... saye tanye technician 2 lame lagi ke??? nak taw die jawab ape: "kau sabar boleh x??? kau ingat kau sorang je nak balik!!!!! kau nak kau tunggu... biar aku buat kerja aku!!!!!" dia cakap macam tu.... saye ni sentap jugak la dengar kan... aku tanye kau elok2, kau tengking aku lak ye.... pastu saye jawab "ape keje yang kau buat!!!! dari tadi aku tengok ko lyn sms jer kan!!!! memang la ko ni makan gaji buta!!!!! dah la pemalas, kurang ajar lagi!!! kalau aku x naek lrt ni, kau mampos mati kering x makan taw!!!! sedar diri sket!!!! itulah gambaran yang berlaku semalam.... sudahnyer saya dapat gak naek tren klo 8.30 malam. saya reach stesen klcc kotl 5.45 petang..... mencik sangat ni.... nak kite boikot, kang kite pulak yang susah... bile x boikot, orang wat keje sambil lewa je.... susah nak cakap cam ni....

No comments:

Post a Comment