Thursday, September 24, 2009

salam aidilfitri

Assalamualaikum....
Selamat hari raya aidilfitri diucapkan kepada sume followers terutama sekali ag eizlan n family..... mohon maaf zahir batin sekiranya sepanjang blog aku ni wat orang2 sakit ati..... ari ni baru start keje..... letih sgt.... hari raye tahun ni kurang meriah bagi diri aku.... sebab aku sudah xde bapak untuk aku cium tangan di pagi raye..... sedih..... tapi abang2 aku ade.... dieorang la yg sebok2 nak cat rumah, tukar tikar getah, beli lauk masak utk raye.... aku cume settlekan kuih n langsir jer..... baju raye pn xde..... malam raye aku na geng g menyerah diri kat jalan TAR n chow kit.... sentap nih!!!!! ramai giler orang..... tp mmg best giler.... boleh x?? semata2 g kat sane nak cari alas meja...... hehehe...... sbnrnye suke tgk gelagat orang bila sampai sane...... n satu lagi tu je care nak ilang kan rase sebak malam raye.... abb sblm ni musti malam raye aku n bapak akan gadoh nyer la..... lmbt pasang langsair la.... umah x kemas lagi la..... skunk ni aku lmbt wat xde sape nak marah dah..... tu yg sedih tuh.....

Kemas punye kemas..... aku tidur pukul 5 pagi..... termasuk masa aku melalak sowg2 kenangkan mak n bapak..... pagi raye pertama siap kene demam n tonsil..... jadi kaedahnyer..... x raye sgt la aku thn ni...... ape pon..... aku tgk adek bradek aku hepi jer.... aku pon tompang la heppi..... kepada mak n bapak ku curahkan fatihah kepada kalian..... moga kalian di tempatkan dgn org2 yng disayangi allah..... amin.....

No comments:

Post a Comment